Monday, July 25, 2011

BLOG OR DIARY

Hi ppl,

Apa aku kisah dengan tulis blog ni. Bukan niat aku pun nak kaut untung dari nuffnag. Bagi aku depend pada diri seseorang. Sebab aku tulis blog? Sebab aku seorang yang malas nak tulis diary! Sama je kan tulis diary dengan blog. Ok x sama! Diary kena pakai tangan dan guna pen/pensil untuk menulis. Tapi blog hanya guna jari pun bolehhhh... Dan satu sebab lagi adalah tulisan aku ala2 doctor. Jadi bila aku menulis confirm2 aku akan lanting je Diary aku tu jauh2 sebab jelik tengok tulisan sendiri.

Lagi satu keburukan ada Diary. Kalau aku tercicir Diary kat mana2 or aku lupa kat mana aku letak Diary tu, mesti orang awam/ramai akan baca Diary aku. Sebab sifat semula jadi aku kalau tulis Diary tu mesti kisah2 yang terlalu peribadi. At least kalau aku tulis dalam blog, automatically aku akan aware. Sebab takut kot2 mak abah aku terbaca blog aku. Kantoi sudah. Conclusion nya blog aku ni adalah Diary aku. Tapi bukan semua aku sharing kat sini. Patut2 je lah. x kan cerita dalam kelambu pun nak cerita idak. Muahahaha..


Sekarang aku sudah paham, kenapa aku syok sendiri tulis blog. Yang pastinya adalah tulisan aku d blog jauh lebih cantik dari tulisan dari yang sebenar. Selamat berblogging semua!

Mummy mia

No comments:

Post a Comment