Tuesday, July 24, 2012

ADDICTED

Kau  penah amek ganja?
"Biasa bro.. ganja tu ok lagi bro"
Dadah?
"Dadah tak la bro.. daun ketum wa layan..."
Ayat common bila tanya kaum-kaum laki
Aku tau la sebab aku penah tanya
Dan buat servey pun.. Muahahaha..
Kalau tak percaya cakap aku pergi tanya lelaki-lekai di sekeliling kamu

Ni jenis-jenis dadah:
Ketamin
Morfin
Syabu

Ada lagi kot banyak jenis
Tapi 3 ni je yang selalu aku dengar kat tb bila pembaca berita tu cerita pasal kes dadah
Kira dadah-dadah ni the famous kot
Kalau ada lagi jenis-jenis lain tolong updated aku
Huhuhu....

Pehal dok cerita pasal kejadah ni
Erhhh pasal dadah ni.. syasyol plak
Aku bukan apa
Daripada dok ketagih atau bahasa sedap sikit dok addict benda tak paedah ni
Baik addict benda lain
Banyak lagi yang mendatang paedah

Aku pun ada benda untuk di-addict
Ceteka...???
Ok tak payah teka
Meh aku bgtau
Penah tak jumpa orang addict tengok movie
Maksud aku kat cinema la
Bukan layan kat laptop tu ataupun DVD
Okeh aku diantaranya
Tapi aku bukan dari zahirnya
Tapi dah terjebak
So nak salahkan sapa?
Sapa?
Sapa?
Salahkan Gegal!
Sapa Gegal ni?
Dia la hantu wayang

Aku sekarang dok tengah kumpul tiket wayang sebagai bahan bukti
Banyak okeh
Tapi tak sampai ratusan lagi
Sebab half je aku simpan half lagi mungkin dia simpan atau dah masuk tong sampah
Kesimpulannya aku pun dah jadi addict
Tambah-tambah bila masuk wayang semata-mata nak lelap mata
Addict weh.. asal masuk wayang nak lelap mata
Asal nak lelap mata masuk tengok wayang
Layah lah.. Kau ada?
Macam aku kata tadi aku bukan dari zahirnya addict movie-movie nih
Tapi dah DIPAKSA untuk menengok
Jadinya aku pun dikira addict
Addict meneman orang yang addict
Paham? Aku pun tak paham sebenarnya
Tapi ini di-katogeri sebagai cara yang sihat
Cuma pembaziran sikit
Tapi aku tak menyesal
Mostly bukan duit aku yang keluar
Duit dia. Muahahahaha..
Lap u lah Gegal!

Mummy mia

No comments:

Post a Comment