Monday, May 31, 2010

JUST JOKING



LAWAK 1

Seorang atok membawa cucunya ke pejabat pos untuk menghantar surat. Cucunya bertanya bila melihat atoknya memasukkan surat ke dalam tong berwarna merah.

"Atok buat apa tu?"."Atok bagi surat kat kawan atok,cu!" jawap atoknya..Cucunya bertanya lagi, "Apa bangang sangat kawan atok duduk dlm tong merah tu?


LAWAK 2

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?

DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit,,....


LAWAK 3

ABU: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.

ALI: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil elektrik, api rumah aku dah kena potong!


LAWAK 4

3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor tersebut tidak berhenti. Katanya, 'Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!


LAWAK 5

Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka pintu. budak : derma ape bang?

lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk didermakan?

budak : nanti jap, saya ambilkan atuk saya.

lelaki : ?????


LAWAK 6

Suami:Kenapa Sayang menangis?
Isteri : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
Suami : Buku apa?
Isteri : Buku bank abanglah....



Ngeh Ngeh Ngeh....


Mummy mia


No comments:

Post a Comment