Monday, September 20, 2010

MIA PRESENTS


hi ppl...



Mia will be celebrating the birth of the next month. gifts already purchased! tinggal kek nye belum di tempah. makai.. pelik nau bunyi tuh. ok if u ols ada baca yg 1st n3 aku mesti u ols tau sape tu Mia. cepat2 tgk blk 1st n3 aku. ok bab kek abaikan. she has no enough teeth okeyh tuk gonyeh2 kek.

dah 2 3 kali aku g pet shop intai2 ape lah barang yg sesuai tuk aku beli kt budak kecik tuh. dah kering idea ha aku memikir. memang mati kutu nk bg hadiah ape semperna birthday die genap setaun jagung tuh. dalam otak ni x pikir lain. yg aku pikir new cage 4 her.

dalam kiraan yg sebenarnya she already have 2 cage. one is small n the another one is medium size. dats y lah pikir nk beli cage yg extra large. senang ko die nak glide. pastu dah terpikir nk decorate cun2 n belikan sleeping bag yg baru. dlu da beli kn skali. tp aku da ilangan. merah lagi tuh you. skang tinggal je lah yg blue color tuh. yg dah lunyai n kepam. so I'll let it go anytime.

so td sempatlah usha yg baru tuk die. jumpe cage kt pet shop yg slalu aku bli worm kt Mia. rm100+, agak mahal sebab design cage tuh untuk dog/cat. so mcm x sesuai je tuk Mia. tp gedik jgk tanye salesman tu sebab cage tu pink color. memang tema aku lah tu. kena ng gender Mia. salesman tu kasi harga rm60. harga mati. oittss.. sah2 kt cage tu harga lain. aku da tersiput dah. die ni buta huruf ke hapa. kalo ye pn die nk kasi murah x kn sekali ganda. time tuh memang x pikir dah. sambar terus. g bayar cepat2. takut lak salesman tu perasan harga sebenar. rezeki aku. dah tu x reti2 nk cari accessory kat Mia. g plak Tesco cari kn sleeping bag 4 her. nk saving budget beli je yg murah2. decoration yg lain ingat nk buat sniri je.




tadaaaa.. this is my suggie cage. see.. pink color for female suggie. :)







this one is suggie sleeping poach bag. act Mia mmg susah nk tinggalkan poach bag die yg lama tuh. biar da kepam bau hapak skali pn dia tetap x nk yg baru. rela dia tido dlm poach bag yg lama nun.. haishh. but this time u should use this! mummy majok nanti..







ok ni sebagai extra decoration. memandangkan cage Mia yg dulu xda hape pn decoration but this new cage harus ada sume nih. this thing I bought kt kedai 5 hinggit. ha murah kan. untuk Mia landing2 kat dalam tuh. asalnya nak tema sume color pink. tp xda la pulok. yg ni pn ok jgk. ala2 vintage gitu ye dak.





Setakat ni dulu. enough 4 this 3 stuffs. others I'll post the next n3 okeyhh.. sekian



Mummy mia


No comments:

Post a Comment