Friday, July 23, 2010

HARI TUA SEBAGAI GURU


hi ppl,


Sudah lama x update blog nih. mmg bz gle ng keje baru aku nih. mana x nya nk clear record student2 yg bru je abes peksa penggal. yg sebenarnye aku baru sje keje d salah sebuah private skowl. mmg berlambak keje yg cikgu aku ganti tu. actually aku ganti cikgu tu yg deliver her bby on 20hb jun. so mmg sakai la aku nk siapkn tugas die yg terbengkalai tu. da lah die cuti tanpa beri notis pape pn kt aku. at least ade jgk perangkaan or schedule b4 die cuti. ni x. harem x tanggal notis. aku ni da la baru nk merangkak. mmg terterap la buat sume bende tu.

sedikit keinsafan aku ckp, mne x nya dak2 kt skowl ni mmg sudah terdedah ng pendidikan agama yg agak hebat d skolah ni. dorng ni bkn skolah besa. start kul 730 am till 4pm. x gle blajar dlm janga masa yg pnjang. so dorng ni mmg d terapkan dgn agama yg cukup or dgn kata mudah nya ada subject yg berunsur kn agama/arab. terpikir aku sekejap, kalo aku ade anak nnti nk jgk aku anto dorng ke sini. bia seimbang ilmu dunia dan akhirat. so x pyh la mak bapak dok pening pikir nk anta anak ngaji d sebelah pg dan sebelah ptg nye lak kelas agama. ni skali harung je. ade terus 2 sesi. kan senang. nk2 mak bapak yg berkerjaya. blk kje trs jmput anak2 kt skolah.

skang ni mmg xda time nk godek2 blog lg. blk keje mmg mengangkang aku tido. xpn mlm b4 10pm mmg da x sedar diri. sok awl2 nk bgn pg. aku ni mmg liat bab nk mandi pagi2 buta nih. ni lah di naman 1st experience keje. seyes b4 this aku mmg x pnh nk keje. x kisah lah keje 4 time kat super market ke. jgn arap la mak den nk kasi. mata pn da kedip2 tanda nya minta bantal la tuh. nnti aku kembali mgkin dengan kerjaya yg baru.
doakan.


Mummy mia

No comments:

Post a Comment