Monday, September 20, 2010

HE'S COME BACK


hi ppl,






mlm tadi dpt msg dari seseorang yg da lama lost contact. act not really lost contact la. sbb aku yg menghilangkan diri dari beliau. sebenarnya he's my friend a.k.a bff. tp d sebabkan he's a husband to someone so agak kureng lah aku nak ngedeng2 nk cite itu cite ini kt die. bkn ape x manis lah sbb wife die x ske her hubby kawan rapat dgn mana2 girls out there.

he's too caring. mmg care pasal aku. x paham jgk aku nape la laki skang ni mcm nk more attention dr ape yg dorng da ade kn. so as a women kite kn lah bijak mengawal keadan. so dats y lah aku cuba untuk tidak terlalu close ng die. but then, setelah 1/2 tahun kot aku menyepi baru semalam aku menjawab msg die. die mmg x pnh mengalah and keep calling even aku x pnh answer pn.


Memang susah kalo sesuata perkara yang terjadi melibat perasaan. maybe ade kawan kita out there yang pernah mengalami situasi bergini samada yang dikena atau yang mengena. aha..ala2 cinta tiga segi gitu. tipu. we're just friend.


Mummy mia

No comments:

Post a Comment