Monday, October 4, 2010

BAHANG MAKIN TERASA


hi ppl,


Gile ah tajuk n3 kali nih. Ko ingat ko artis budget nak pegi Anugerah Bintang Popular pastu nak nervous semacam. Heyy.. pelisss lah! yang benor2 nya aku da terbayang2 naik pentas pastu dapat lak ngadap Tengku Mahkota Pahang, salam2 then posing sket masa nak turun stage tu lalu kat red carpet yang Tengku Mahkota lalu tu kan. perggghh..

Ok sume tu akan terjadi esok hari. Penat nak mampos perjalanan jauh selama 6 jam. akhirnya sampai juga di City Campus UniKL. aku org pertama smapai dengan x mandinya selamba badak pegi ke counter receptionist tanye akak counter tu kul berapa booth jubah bukak? saya nak hamik jubah. OMG.. still early. I need waiting for more 2 hour. Gile babiessss..

X kira aku nak jadi org 1st yg line up. Janji x sia2 aku menunggu 2 jam pun kan. Yes memang aku org pertama yang bley register. Mana x nya awal2 subuh da hadap kat situ. Around 11 a.m everything was settled. So dengan pecutan yg maximum my Family n I shoot ke Giant Bt Cave. Nak beli barang2 sket untuk beberapa hari di Genting nanti. Serupa kat genting x da makanan je kan. Bukan apa nak saving babe. If ko dok setakat sehari dua tu consider lah kan tp kalo da sampai 4 hari x da maknanya dah la kan..










Aku da penat nak bebel panjang2 u ols tunggu je lah the next n3 ok. pasal apa? tunggu...



Mummy mia



No comments:

Post a Comment