Sunday, September 19, 2010

ALAHAI RAYA


hi ppl,




agak lama x update belog ni kan.. sangat sebok dengan persiapan raya. ok skang ni da raya ke-9 gamaknya. baru lah free sket. raya taun ni sangatlah best. sebab semua family balik berkumpul. kakak aku yg nun jauh kt overseas pn da pulang ke malaysia. so ni dikira sebagai raya pertama we ols beraya satu family.




dak tecik yg sangat comey nih a.k.a anak buah aku yg ke-3. ha ko..kejap je da ade 4 org anak buah. nama si comey ni adib naufal.





ok x banyak pn pic 1st day raya. sebab sumer org bz melayan tetamu tgk lah si kecik2 sumer da tukar persalinan. t-shirt sudeh. panas la..sian dorng kan. so x kuasa nk berkurung2 bagai.


irsyad and marissa saling memboncing.






ni ha kakak kepada si comey td. hana humaira. cucu sulung dlm keluarga cik Mail. Tok syg ni hok nih.











tgk lah gigi susu pak su dorng nih. da sebegitu rupa pn masih takut nk cabut. biar je dok terjongkit gitu. haishh..






this pic is 2nd day of raya. otw nk g beraya















ok nih 3rd raya. nak g open house but that time mak ngah belah abah aku dtng la pulek. so da alang2 tu gerak skali g open house sebab memang tujuan yg sama untuk ke rumah yg sama.










sesampai je terus melahap wei. aku da x kesah la ni kali berapa aku makan nasik. dari pagi sampi mlm asyik bedal masik je. x heran lah baju raya ada yg x muat ha.






ni ha cousin aku belah abah. jarang nau amik pic yg dorng. ni 1st pic kot aku ng kak ni.











dua org big brother ni memang org besar selaku organizer 4 open house. yg bebelang baju tuh abg aku n yg sebalah nya tu lak cousin aku. dorng rakan kongsi perniaagaan yg berjaya. caya lah. dorng gak yg sponsor mercun mlm tu.







ni abg aku yg ke-2 dan anak ke-2 nya jgk. irisya anis






makngah ng si comey











last but not least pic anak2 buah main mercun. tengoklah berapa banyaknya we ols bakar duit malam tuh. ngeh.



















ni x silap raya ke-4. bday cake tu sempena bday maksu uda. da alang2 tu sekali jalan la buatkn skali untuk abg, nasuha and loqman. so kt atas tu tertulis 4 nama skali. last minute kek ni tau beli. kempunan nk makan secret recipe tp sume da sold out. ni je yg ado ha. tp tetap tema nya cheese cake tiramitsu. sodap gak sama mcm secret recipe. ok tipu!



























itu saje perjalanan sepangjang raya. nk uploadkn tuh mmg bnyk lg ha pic. jd cukup dgn ini je. sekian tamat sudeh.




Mummy mia


No comments:

Post a Comment