Friday, October 15, 2010

DUDA KU



hi ppl,



Semenjak dua menjak nih aku dok hingat kat duda aku tuh dengan kata scientific adalah x-bf. Aritu pun macam tu jugak. Dok punya la tingat skali duda aku tu call da. Kali ni pun sama, pagi tadi awal2 pagi dia call. Seriously aku memang da tak hingat suara dia ke aku yang tengah mamai2 lagi. mungkin jugak la sehinggakan aku ingatkan cikgu aku yang gatal call aku pepagi buta.



B: Hello
G: *silent*
B: Hello awak buat ape?
G: Sape nih? tidak mengikuti kehendak soalan
B: Takkan awak x kenal. 4 tahun awak.
G: Owh. I get it


Hintnya cukup senang untuk aku mengecam semula suara pemilik di talian. Hanya "4 Tahun" aku da bley tau sape pemanggil tu. Bukan senang nak adapt dengan keadaan yang sekia
n lama aku x buat tuh kan. nak2 duda kita tu seorang yang x paham bahasa. Lebih kurang macam meroyan lah kan. Haishh.. Tapi kan duda aku ni memang ada perasaan yang sama dengan aku. Bila aku ingat dia, dia pun ingat aku. jodoh kuat. ahaha..


Otomen taro dengan supergirlnya. :)





Mummy mia


No comments:

Post a Comment