Wednesday, October 20, 2010

TIKET SOLD OUT


hi ppl,







Ingat lagi x pada sotong kurita selebriti, Paul yang menjadi sensasi kerana meramalkan tujuh perlawanan bola sepak Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan akan bersara daripada membuat ramalan perlawanan bola sepak. Hey eh kenapa ko nak bersara Paul? nak buat sambal sotong ke? x pun kena buat sotong kangkung?


Ha ini kerana haiwan itu tidak lagi melakukan urusan ahli nujum. Ia tidak lagi membuat sebarang ramalan sama ada bola sepak atau politik, gaya hidup atau ekonomi. Paul akan kembali dengan pekerjaan lama iaitu membuat kanak-kanak gembira.



Bagus lah Paul, sekurang-kurangnya x ada la orang nak marah lagi dengan ramalan yang 99% hampir betul tu. Lepas ni aku nak jual Mia aku tu, bagi bookie2 buat ramalan ganti si Paul yang nak besara. haha... Sape nak sape nak? :)






Demam bola belum reda lagi. Kali ni perlawanan Kedah mementang Kelantan. Woot woot.. Sama2 hebat. Aku tetap penyokong setia Kedah. Penyokong Kelantan jangan marah ar. Kang bakar kete I pulak. hehe..



Si kecik ni nangis2 nak di pakaikan kain ikat kepala. Tipu.. aku yang pakaikan dia sampai nangis2. Katanya I rimaslah makcik. :)





Tengahari tadi sempat g runner jap beli tiket. x silap kauter tiket hanya 4 je kot yang bukak. First kauter pegi dorng cakap tiket da sold out dik, kalau awak nak tiket mahal sket la RM20. Makai.. Melambung2 harga tiket korang naikkan. Apa aku peduli janji malam ni aku nak tengok jugak. Si abang kauter tu suruh we ols pegi kauter lain kot2 bernasib baik dapatlah tiket yang murah. Berlari2 ktrang ke kauter lain pulak. Next kauter x ramai sangat orang beratur. Mungkin kauter tu tersorok di hujung nun. x payah nak beratur lama2 sebab x ramai orang. Nasib ktrang baik sebab ada dalam 40 tiket berharga RM15. Sep duit aku nok. Tunggu lagi rembat la 18 tiket. Bukan main kawan2 abang aku nak memesan aje.


Di luar stadium nun da bukak gerai2. Time cengini la dorang nak kaut untung. Aku dengan murah hati menolong peniaga2 ini bagi melariskan jualan mereka. Baik mulia hati ini. hehe.. Sebat lagi 2 helai jersi. Lagi cantik u dari jersi yang aku beli minggu lepas. Tapi bukan untuk aku la. Kakak2 ku yang belum ada jersi harus ada sebab malam ni dorang pun sibuk nak ikut. x lengkap la kan g tengok bola x pakai jersi. Kayo peniaga2 jersi ko.


















Mak orang a.k.a akak ipar aku ni pun nak jugak jersi. Duit da abes beli tiket kak oi tp rezeki ko, banker kita ado. Dapat jugak ko melaram pakai jersi Kedah malam ni. Kemain suka ko ye..








Pre-show aje, sama2 kita tengok malam ni antara Kedah vs Kelantan



Mummy mia

No comments:

Post a Comment