Saturday, November 27, 2010

LYCRA SWIM CAP

Hi ppl,


Sape x tau berenang? Ada ada? Jom reramai blajar berenang. Mimpi apa ntah tetibe je nak swimming kan. Aku suka swimming. The way I feel release when I do swimming. Sangat baik untuk kesihatan. x perlu ke class untuk swimming act. Tapi nak teknik yang betol untuk swimming kena la g class swimming ok. Kalau kat tempat aku x mahal. Rm1++ je. Murah kan. Dorang akan ajar sampai kita pandai. Yuhuuu..



Silicon Cap


Latex Swim Cap


Lycra Swim Cap


Hari tu aku da pun beli swim cap nih. Tapi yang silicon punye. Makai masa nak pakai tu punye la siksa. Ketat ya ampun, da nak tanggal pun sama jugak. Skali dengan rambut2 tertanggal tau. Kalau seminggu 3 kali swimming. Kalau 2 bulan kau bayangkan banyak mana rambut aku tinggal. Botak kepala aku weh. Tapi x semua tempat nak ko pakai full swimming suite. Kat tempat aku g tu je cerewet sket. Kat tempat lain as long as you wear the swimming trunk and the shirt is that ok. Tengok tempat la kan. So I've to buy the lycra one. Baru la senang and practical sket bila pakai. Pilih punya pilih jumpe jugak akhirnya. But color merah x ada. Pink color je yang bekenan di hati. Not bad la.




Cun tak? Ala2 gegirl ok. Dah boley swimming next week. Yehaaa..


Mummy mia

No comments:

Post a Comment