Saturday, January 15, 2011

OFF DAY?


Hi ppl,


Stock makanan anak aku dah abes. Jadinya aku kenalah pergi beli nanti nanny bising anak aku tu x makan. Dah la katanya aku kurang bagi kasih sayang kat Mia tuh.



Opsss..bukan ini makanan Mia ye. Anak aku x makan seafood. Hehehe.. Ini adalah pet shop yang selalu den pegi angkut segala bagai food or accessories.




Teruja tengok ikan2 kat situ. Siap mencangkung tp suruh pegi dekat x nak. Semua ikan dia panggil ikan keli. Masalah perbezaan di situ. :)




Di kira sebagai regular customer la. Every week or twice week aku mesti pegi. So asal sampai je kedai tu x payah buat macam terpinga2 nak minta apa. Terus je abang tu kasi apa yang aku nak. Ngeh..







Intai dari jauh je. x berani dia nak dekat. Padahal kalau dapat penyauk tu mau dia sauk ikan dalam aquarium tuh.




Walaupun today cuti, tapi aktiviti padat weh. Bley jadi seorang ibu yang sayang gile anak dia kan. Bawak g main kat playground.










Susah budak2 zaman skang. Asal lalu dorang nampak Tesco nak je ajak menyinggah. Nampak McD pun nak jugak menyinggah. Pendek kata semua dorang expert. Kita dulu2 x tau pun sume tuh.




Mummy mia

No comments:

Post a Comment