Monday, December 12, 2011

SEXY CURL

Hi ppl,


How have you been today? Act aku cuti hari ni. Jarang sekali bila cuti dapat dok kat rumah. Asal cuti je menonong balik kampung. Tapi minggu ni saje nak spend masa kat umah. Malas nak balik. Sebab tak ada menda nak buat semalam gatal tangan amek tong buat curl kat rambut sendiri. Sememangnya aku x suka orang buat curl kat rambut aku. Mesti x berkenan je.

Dah lama juga x buat curl. Agak2 2 tahun kot. Yuiiii.. lama tu. If buat curl nanti rambut jadi keras. Sebab kena pakai moist untuk keraskan rambut tu. Aku memang x suka. So semalam 5 minit da siap. Cepat kan. Biasa la dah pro. Hukhuk.. Hasilnya x capture sebab dah mengantuk sangat. Terus tido.

Bangun pepagi rambut dah jadi cenggini. Berserabai habis tapi kan.... aku suka. Nampak macam natural wavy. Indeed! Ini lah yang aku nak. So x nampak sangat macam curl yang dibuat-buat instead of some wavy dah back to straight. It's ok.



Yang ini pulak front view. Gambar separuh je sebab muka x mandi lagi. x senonoh ini perempuan. Ye lah, kang mandi basah rambuh habis la curl tu nanti. So today x nak mandi boleyyyy.... ngeh!



Yang kat bawah ni pun buat pakai tong je. Pix taken around 2008 if tak silap. Tapi time ni rambut x panjang macam sekarang. So bila curl nampak kontot je rambut aku nih.



Penah buat permanent perm 2007 pastu x-bf aku x suka. Ha, tengok pix kat atas tu. So tak sempat sebulan dah pegi straight balik. Rugi sangat sebab that time buat perm memang mahal tak termasuk dengan segala bagai cream dia lagi. Nak jaga pun punya la susah. Lepas ni if teringin sangat nak wavy2 just pakai tong ye. Hehe..

Mummy mia

No comments:

Post a Comment