Tuesday, December 13, 2011

SHOPPING TIME


Hi ppl,


Happy Tuesday guys! I'm really sure many of you keje kan. Owh pity you. Hehe.. Aku masih di rumah sambil baring2 rehatkan badan. Ini lah satu2 yang aku suka dengan keje aku. Dalam sebulan berapa hari je keje. Keje aku 3/4 so memang banyak lah cuti itu pun x masuk lagi dengan public holiday. Yahhhoooo..

So semalam kuar g beli barang2 rumah. Asalnya nak beli barang2 dapur yang dah habis. Masuk Sunshine x berkenan pulak. Angkat letak je sayur2 tu tapi x ambik pun. Kena pegi tesco or giant jugak if nak beli barang2 gitu banyak choice. 2 bekas air tu saja beli untuk bawak pegi keje. Yang tinggi tu untuk spare dalam kete yang kecik tu untuk letak dalam beg keje. Al-maklumlah kat tempat keje x boley bawak masuk any food pun even air. So ada guna juga botol kecik tu untuk seludup air masuk keje. Hehe.. Jahat tau!



Malam sket gerak pegi Queensbay. Menang ada benda nak beli. Maksu aku berkanan sangat dengan jam polo aku tu. Katanya nak belikan untuk anak lelaki dia. Wah sekarang jam pun dah jadi unisex. Jam laki pun pompuan boley pakai. Apa ada kisah. Kan dah jadi trend sekarang. Tapi yang melampau tu bukan belikan untuk anak maksu aku saje skali add on 2 lagi tau! Aduh, kopak lah macam ni. Memang niat nak beli jam baru kat mak pun. Dah alang2 tu beli lah sekali. Yang tengah tu mak aku punya. Jam coklat yang comel tu aku yang punya. Saje nak ada tali yang leather plak. Asyik stainless steel je kan. Muahaha..



Kalau pergi queensbay x sah x masuk PDI. Asal masuk je mesti ada sales. Pelik kan! Pelik setiap kali masuk mesti kena beli something. Ngeh! 2 helai t-shirt tu baru RM50.00, murah kan. Straight cut pan tu nampak macam jeans. Act bukan jeans lebih kurang macam Khakis. Got 3 color with red, dark blue and dark purple. Aku bekenan sangat dengan merah tu tapi size besau2 nau. No choice pulak, dark blue ni je yang boley tahan. Price pun not bad. Murah jugak.



Nak menapak kuar dari PDI singgah pulak Vincci. Sauk selipar jeans ni. Sales jugak. If bukan sales memang x dapat la nak beli. Rasanya last night memang shopping day kot. Sebab kebetulan tersempak dengan sorang pompuan yang berhutang dengan aku pun pergi queensbay. See dunia ni kecik je. Jauh nau dia datang shopping you. Spoil mood nak shopping. Nasib da abes borong kalau x boley buat gadoh. Huhu..



Ok chill! Lupakan pasal that lady. So tengahari ni aku makan ayam masak kicap je. u ols makan ape? Abaikan kicap yang bersepah di sekeliling mangkuk tu ye. Hehe.. Enjoy your lunch guys! xoxo



Mummy mia

No comments:

Post a Comment