Wednesday, July 18, 2012

TV CAP AYAM

Semalam sampai rumah terus ON tv
Yelah tengok tv je
Nak tengok astro pun tak da
Bosan ok!
Dah la tv pun dapat tengok clear tv3
Yang lain puas kena adjust area
Sedih gila..
Tetiba masa ON switch tu tak da keluar gambar ke hapa
Tak tau apa yang tak kena
Tapi cooler ok je bley ON
Pakai 1 plug yang sama
Macam mana tv je yang tak dapat ON
Pelik ok.. semalam tengok ok je
Masa tu house-mate aku dalam toilet
Puas aku cabut pasang balik plug pun tak ok
Argghhh... tension ok


Aku agak mesti dia ada tengok semalam
Then something happen
Pastu takut nak bagitau aku
Last aku tengok pukul 8pm molek je lagi
Pastu aku tutup tv siap switch off kat plug
Maksudnya tv tu dalam keadaan baik sebelum aku keluar jumpa Gegal
Geram , marah semua ada..


Mula2 sekali aku tanya dia semalam ada tengok tak tv
Rilek je dia cakap takkkk...
Tapi muka macam cuak2 sikit
Pastu aku ngadu kata tv tak bley ON
Dia pun pegi tengok
Bla bla bla bagai kat aku
Time tu aku baru lepas masak maggie
Aku duduk depan tv makan macam takda perasan
Lantak dia nak bebel
Siap suruh aku bawak tv tu pegi baiki
Padahal hati dah panas
Aku yakin 100% memang tv tu rosak atas tangan dia
Takda orang pun dalam rumah tu selain we ols
Urggghhh.... nasib tv cap ayam
Cap ayam pun time2 ni jugak nak beli baru memang tak la
Lepas ni nak beli LCD terus
Pastu letak dalam bilik
Biar ruang tamu takda tv
Muahaha... gila kejam


Mummy mia

No comments:

Post a Comment