Wednesday, September 22, 2010

JALAN-JALAN CARI PASAL


hi ppl,


setelah di announce dalam belog ini khabarnya celcom dah naikkan harga bill untuk printed bill. ha sila check bill korng. jangan main bayar je. started from now on their customer will be charge for printed bill around RM4. therefore I was decided to signed-up for Celcom Online Customer Service. You can manage your account online, 24 hours a day. so x pyh susah2 nak belari dapatkan abg postman semata-mata nak amek bill hokeyh.



Silalah click di sini.








********************************************
**************


padat aktiviti hari ni. da alang-alang kuar tu sekali harung la g settlekan segala yg tertangguh. lepas ke celcom terus ke CIMB bank. ni pn satu maslah. nk push baru la ko nak settlekan loan aku kan. miss Linda suruh anto slip gaji. sebab aritu aku nk wat loan x lepas sebab x da slip gaji. bila da ado slip gaji harus d percepatkan. rasanya da bertaun-taun den tggu. haishhh.. ado je masalah menghalang. yg menyedihkan tu si Linda suruh aku isi form balik. aduh.. cik da berapa kali sy isi? da masuk kali ke-3 cik oi. alasannya die da campak kt stor. so da x jmpe cari. bley cengitu. nak x nak kena jugak isi semula. arap-arap kali ni pass la. ponat den nunggu ha..


da settle kt situ g print gambo2 tuk wat ID CARD Mia. cewahh.. ko bukan main ada Id card bagaikan. nanti aku bawak ko g register kt pejabat pendaftaran plak. baru betol. act nk buat 1 je. nak buat ape bnyk2 kn. tp da terprint 2 la pulek. alang-alang da ado tu aku buatkan je 2 terus. if yg lg 1 rosak so ada la backup. bila anak da ada Id card mummy pn harus ada. hamik ko aku pn dapat satu. tema harus red ok! ko tau la aku ni bkn tau bab2 creativity nih. mula2 g print gambar, da settle g laminate pulok. aku mmg x penah buat ha benda2 nih. bley je aku buat kt umah siap2 pastu baru g laminate. malas pulok nk kuarnya. kt kedai tu jugak aku cut & paste. hahaha.. abes ha gunting n gam aku mintak pinjam kt tokey kedai tuh. orang yg datang photostat pn ingat aku pekerja kt situ. x pe janji keje aku siap.

tengah-tengah buat keje2 kt kedai photostat tu tetiba pulok ada sorang abg AMBANK ni dtng borak2 ng aku. rupanya dia pn ada membela binatang ni ha. bagus la bang oi. t kte bley sharing2 la. sempat lagi ko dia kasi business card kt aku. wahai cik abg AMBANK nanti i msg u k. aii..gatai nau. ok tinggalkan cite abg AMBANK tu. card merah menyala Mia da siap. tp aku mmg x satisfied sebab agak carca merba. ko time2 tu nk gunting nk lekat mmg la x cantik. abes senget benget. haishhh.. amat tidak puas ati d situ. abaikan.. nanti mummy buat yg baru. promise. *crossing finger*


masih ada masa nk running g pasaraya. aku punya day cream da abes. harus beli yg baru. aku mmg semenggah je tukar product ikut citarasa. lately mmg terpengaruh dengan iklan d television. jadi haruslah mencuba supaya kulit wajah menjadi seperti model2 dalam tb tuh. haha..





ok kali ni tukar pakai botox plak. kasi up sket kulit muka. aha.. nutox sudeh. ni lah product yg terbaru rasanya. sempat sebat 2 je. yg lain tu x perlu lg. nk beli one set kopak den wei.






Extra vitamin is Omega 3 Fish Oil. ok guys nutrition supplement penting untuk tubuh kita. apa2 jenis supplement pn aku mesti pilih yg ada fish oil. this product from Halagel Health Care.





last but not least singgah rumah acik Ma untuk tempah baju konvo. 2 pasang u. act aku ado beli kurung td. color light purple lg. tp aku sorok2 dlm handbag aku takut mak aku nampak. ngamuk lagi la dia. baju dlm almari tu da ley bukak kedai bundle. banyak betol. bukan aku pakai pn. saje nk jugak beli. mak nanti acik kasi baju yg x terpakai tu kat orang2 miskin n anak yatim ye mak. Sekian.



Mummy mia


No comments:

Post a Comment