Saturday, September 25, 2010

BERDATING BERSAMA COWOK AMBANK



hi ppl,


sebelum aku citer pasal this n3 better u ols baca dulu n3 kt bawah tuh. bukan pasal celcom, bukan pasal botox n bukan juga pasal fish oil.

al-kisah abang Ambank yg aku jumpa kt kedai photostat tu ha. keesokkan nya hari aku ada text die kt hp. then we ols keep msg and die ada call aku. malamnya tu die gtau member die nk kawan2 dgn aku. sukeeeeee okeyh! kawan si A'E ni sangat tomey. kali pertama bertentang mata hati ku da terpaut. ahaha.. I love his eyes sgt tergoda. gatal! then malam tu jgk kawan si Ambank tu text aku. sampai lah satu part ni die offer aku keje kt company dia.

esoknya jugak aku kena pergi interview. sesampai je kt ofis kebetulan dorng buat bday party anak bos bank tuh. so nak x nak terpaksa lah aku join skali sebab x nak kecikkan ati member aku tuh. nama dia hary. patutlah ko beriya suruh aku g interview. rupa2 nya si Hary ni anak kepada owner bank tuh. pwehhh.. aku d layan macam sang puteri. sesampai je sumer org dah macam tunggu ketibaan aku. tipuu.. tunggu bos dorng sbb dorng nk buat surprise. dah tu aku di beri layan istimewa dgn duduk sahaja di kerusi empuk sambil di layan oleh cowok2 gantang. hmm..u nk makan ape? biar i yg ambilkan. nah ko dia bawak aku sepinggan makanan yg di penuhi ayam kfc, pizza n sedikit fries. tp agak pelik sebab x pula hidangkan aku dengan air. ko hingat aku bley melantak sume tu tanpa air. haishh.. u know what, adik kepada bos tu siap datang bawak air kat aku. sangat istemewakan. hehe.. aku datang nk interview keje la wehh.. apesal korang layan aku cenggini. x paham betol. tp layankan aje. agak berjam2 jugak lah aku lepak di situ barulah dorng interview aku. tu pn x formal. just borak2 kosong je and dorng terangkan flow keje camne. suppose to be aku yg mengharap keje tu tp dorng pulak yg mengharap aku keje kt situ. sangat pelikkkkkkan!!

that day jgk he call me then said u got the job. act aku mmg sangat x berminat dengan kerja tu. position financial consultant bahagian insurance. mmg lah sangat x suka. lastly dengan berat atinya aku terpaksa gtau yg aku terpaksa tolak tawaran die atas alasan aku xley bg commitment pada kerja tu. btw aku amat berterima kasih kerana dalam tempoh sesingkat perkenalan yg x d sengajakan d kedai photostat aku da dpt keje. speechless..

so petang td masa runner g cari buku latihan adik aku kt kedai buku si A'E call nk jumpa. katanya nk borak2. cuba jugak aku bg excuse tp x sampai ati nak tolak. sebab aritu da tolak perlawaannya. so kali ni bagilah muka kt dia kan. dah la ko tolong recommend aku keje. so da rasa terhutang budi di situ. we ols just jln2 bukan di taman bunga tp di dalam kete je. aku memang xda idea nk pegi mana. so ktorng borak2 je lah. xda apa pn yg menarik kuar dengan abg Ambank tuh. quite boring sebab dia tu mcm poyos sket. banyak jgk la ktorang borak. he told me that he already have a gf. but gf dia x kisah kalo dia kuar ng pompuan lain. bley cengitu. alahai abg Ambank.. gamaknya dia nak cakap dia tu playboy yg hebat lah kot. weird. nasib lah aku dah terhutang budi kat ko. kalo x buang masa den jo kuar ng ko. dah la pusing2 town naik kete. x pernah kot aku buat benda cengitu. at least ko bawak la aku g minum2 ke.. makan2 ke.. ade ke plak ko bawak aku naik kete jalan2. ahaha.. sangat x bley d lupakan wahai abang Ambank. ha actually ada 2 org watak dalam citer nih. kesimpulannya kedua2 nya adalah mamat romeo. tq ye abg romeo bawak saya pusing2 town. sonok sangatttttt...ucapan x ikhlas :)





This picture was telling u what a wonderful day by met up with Mr Romeo.. ahaha


jalan cerita d ubah suai supaya tidak nampak memboringkan. sebenarnya kedua2 mamat romeo tu sangat baik. they keep in touch even I'm not in Ambank family's. thanks dude!



Mummy mia


No comments:

Post a Comment