Sunday, October 10, 2010

10 . 10 . 10


hi ppl,




HELLO 10.10.10




Kecoh betol dengan kehadiran 10.10.10. Apa yang ada dengan 10.10.10 nih? yang pasti dan kita maklum Datuk Dr Sheikh Muszaphar di ijabkabulkan dengan pilihan atinya iaitu Dr Halina. makan ati lah ko sape yang minat gile kat angkasawan negara kita nih. aku ada sorang kawan yang minat gile dengan Muszaphar nih. sampaikan profile picture kat Facebook pun siap letak gambar si angkasawan nih. sabo je lah. Khabarnya Datuk Dr Muszaphar ingin memiliki 10 orang anak. wah tema 10 gitu kan. caya lah. Semoga bahagia hingga ke anak cucu ye.












Sangat cantik Dr Halina nih. sepanjang masa asyik tersen
yum gembira je.













Aku ada terbaca satu artikel yang menyatakan di Indonesia,Kepala Sudin Dukcapil Jakarta Pusat iaitu di Kantor Urusan Agama ala2 pejabat pendaftaran lah kan terpaksa menolak pemohonan pasangan yang ingin berkahwin pada tarikh KERAMAT ini kerana xkan la dorng nak akad nikah serentak dalam masa yang sama kan. tok kadi pun x sempat nak rush woi. Termasukklah di Beijing China lebih 1,200 pasangan pengantin mendaftar untuk berkahwin pada tarikh tersebut. gile lah. aku pun nak jugak lah tarikh yang ala2 keramat nih. 11.11.11 Dreaming!









Di dalam keindahan 10.10.10 kita telah di gemparkan dengan tragedi bas express Delima yang mengorbankan seramai 12 orang di kilometer 222.9 lebuhraya utara-selatan (PLUS).










Takut rasa nya nak naik bas express. tiap2 tahun mesti akan ada kes kemalangan ngeri yang melibatkan bas express. tapi kalau dah ajal tu kat2 mana2 pun bley jadi. sumenya dah di rancang olehNYA. Takziah kepada semua keluarga mangsa.



Eh eh, mummy Mia pun ada azam baru jugak. I've already wearing a hijab at least for 3 month ago. Alhamdullilah. And insyallhah untuk selama-lamanya. :)




Mummy mia



No comments:

Post a Comment