Wednesday, October 6, 2010

GRADUATION DAY



hi ppl,




Tahniah kepada semua graduan UniKL terutama dari British Malaysian Institute (BMI). saya sudah bergelar graduan. Let's picture telling u everything. zass..





berbaris mengikut course. from the left kak farah, dia da jadi engineer ko and the right is nurul
























Dah cukup coo rum nih. sorang lagi je tertinggal.









we ols da nak masuk dewan. sempat satu gambar lg. hehe














Kebawah mulia Sultan Pahang, comel je if tengok dekat2. saiz agak kecik molek. hehe.. aippp.. t sultan murka.








Tadaaa.. muka penuh screen weh. masa nak upload gambar tu x tau la pulek picture ni yang akan di pamparkan masa convo. hamik ko.. sebesar-besar alam aku kasik.. masa kuar nama kat screen ni aku da mula bersalaman dengan Sultan Pahang, sempat merafak sembah je. da dapat scroll terus blah gitu je. menjunjung kasih pun da lupa.


















Ha masa ni lah aku nak turun stage. masin mulut aku. aritu dalam n3 rehearsal aku ada cakap nak merasa red carpet kan. nah memang aku da dapat merasa. ni gara2 orang depan aku buat silap. sebab aku org kedua so org depan aku tu maybe gabra la kot sampai x nampak stage. kemain laju dia lalu ikut laluan Sultan weh. aku cepat2 membontoti. haha.. sempat lah kot 3,4 org jugak lepas turun ikut situ pastu org yang jaga stage da bagi arahan suruh turun ikut stage yang di sediakan. nervous ko.. dapat ha den meraso pijak carpet merah u.




















Kat tangan we ols ni ha baru original scroll. yang kat atas stage tu just terima frame kosong je.









from the left is abg, abah and my mom..














Ni ha photographer aku selama 2 ari tuh. thanks ye ang chaq.











Sekian


Mummy mia


No comments:

Post a Comment