Tuesday, October 5, 2010

GENTING VS PUTRAJAYA


hi ppl,






I'm too exhaust. Sempat tido dalam 2 jam gitu je. pastu mak aku dah gegar suruh bangun. Katanya nanti jalan jam. Enak benau tidur ku. Sejuk nyaman x payah cakap. Berlapis2 aku balut tp still mengigil habis menusuk ke tulang. Genting oh Genting. the best lah. Pukul 530 am da bagun. nak hadap air pun x hingin aku.tp x kan x nak mandi lak kan. nanti org x berani nak dekat pulak. even air panas skali pn memang x lut lah. dingin x payah nak cakap. berlaga2 gigi2 aku. pukul 630 am da gerak turun Genting.


Makai risaunya aku dengan keadaan yang masih gelap plus jalan yg agak licin. bukan apa teringat last year penah hampir2 berlaku accident masa nak turun dari Genting. Nasib la umur masih panjang cuma kete je berpusing tp kete lain sempat elak. huh.. thank god selamat sudah turun dengan selamat. sesampai je dekat keramat jam teruk gile. nasib baik dekat Sg. Besi xda jam. so on time jugak lah sampai ke PICC.


Ok today is rehearsal for bachelor student. So we are lucky because the session is morning. aku rasa x datang rehaersal pn x pe because xda ape pun. just 5 of graduation yang di minta naik pentas untuk rehearsal. the rest duduk kat kerusi masing2 and just watch. and one more thing da xda turn, sebab tahun ni dorng da pakai smart card. so touch aje lah. Inilah masa untuk bergambar sakan dengan kawan2 yang da lama x jumpe. Layan kan aje gambar2 aku nih ye. jangan muntah da ler..





sesampai je terus amek gambar. from the left side my bff/rumate aku. we ols kawan sejak aku diploma lg. huda namanya..












Ok time ni sesi photoshoot. Jubah yang aku pakai tuh memang beso gile. bila nak tukar je dorng cakap saiz da abes. yang tinggal besau gedabak cengini je. In betwwen Ain and me ada sorang jejaka kan. si jejaka berbaju putih tu bf Ain. He's Malaysian Polo. Berdarah kesultanan Pahang dengar ceritanya.
















Tadaa.. ni ha satu2 nya gambar masa rehearsal. masa ni aku x pakai lengkap lg. sebab rehearsal je.







Ko tengok betol2 apek tu. Member aku cakap muka aku keret je time nih. Mana taknye weh bau mulut si apek tu bley buat aku sesak napas.. Mungkin apek nih lupe nak gosok gigi. Ko bayangkan aku nak kena hadap muka dia sementara dia nak betulkan jubah, scroll dan segala bagai tuh. sabo je lah.
















Just 3 of us. the rest x tau mana hilang. Maklumlah sume datang secara berasingan. so memang berlambaklah gambar dua orang nih. Cik uda and Ain.















Credit to my bro. Dia yang dok usung DSLR dia tuh ke hulu ke hilir. Punya nak amek picture adiknya. tu pun ada jugak aku yang aku paksa dia amek. kalo x dok menganga tengok org. hehe.. Next n3 pasal graduation day. Muntah la korng!



Mummy mia

No comments:

Post a Comment