Thursday, November 25, 2010

KASI ZASSZZZ


Hi ppl,



Adik2 sekalian dah cuti sekolah ye. Yang besar2 tu da berkhatan belum? Jom kite reramai berkhatan. Opsss.. Aku da berkhatan kecik2 dulu. Kelakar lak ayat berkhatan di situ. Sempena cuti sekolah yang panjang ni molek la adik aku si Shahrul Iman tu bersunat kan. Ada orang kata dia kecik lagi. Ape ada hal, janji dia da nak, zassszzz je lah. Kecik2 lah senang nak berkhatan.

Nak snap2 pun takut mengganggu doctor buat keje. Meraung jugak adik aku nih, tapi aku ade je kat sebelah dok pegang tangan dia. Dah macam laki dok sabarkan bini nak bersalin. Aku dok melayan dia bercakap sebab nak lekakan dia. Macam2 dia tanya. Kejap2 dia tanya da siap belum? Aku lah tukang dok pembohong. Doctor kat sebelah dah gelak2.


Time ni da nak settle. Tinggal nak balut je. Aku tengok sampai abes u. Gile berani.










Aha.. da settle. Meh baba pakaikan pelikat. Pastu kat tengah2 pelikat pegang sket. Baru nampak macam orang baru lepas beranak. Opss.. baru lepas berkhatan.. hehe




Waa..paksu da kena potong. C-chat tengok paksu nya berbungkus macam hape tah. Orang pakai sampai paras pinggang dia hentam selibung satu badan.



Mummy mia

No comments:

Post a Comment