Friday, November 19, 2010

SPOIL BETOL


Hi ppl,



Hari ni da start keje. Ada lagi x orang yang x keje arini? Angkat tangan. Hehe.. Semalam badan rasa panas je. Pastu batuk2 plus selsema. Adakah tandanya aku nak demam. Now da demam pun.

Arini doctor cuti raya lagi. So doctor ganti yang datang. Nasib doctor yang ganti tu baik. Handsome lagi u. Hehe.. A bit clumsy sket pagi tadi sebab ada seorang patient tu anak dia luka kat dahi. Si mak tu plak gile gelabah. Aku lagi la gelabah sebab budak tu asyik nangis je. Aku lak x berapa arif nak letak ubat apa. Dah la doctor ganti sah2 lah dia x tau mane letak sume barang. Aku lagi x tau. Aku amek je Flavine. Tu je yang aku tau. Skarang demam da ok sket. Nervous nak uruskan dak kecik tadi demam pun da kurang. Tapi selsema ni yang x bley blah. Nak meleleh je.Arggghhhh...



Time lunch nak balik rumah. Rehat2 sebelum masuk keje balik. Haduh pale pusing nih! 37 Celsius agak tinggi la kan. :(


Mummy mia


No comments:

Post a Comment