Saturday, September 24, 2011

POLO SALES

Hi ppl,


I'm the one who love polo brand. Sebab, all polo stuff sangat worth. Sebab apa worth? Sebab beli murah dan tahan lama. Ada yang kata polo x tahan mana pun. Tapi bagi aku kenyataan itu salah sama sekali. Cuma setakat ini handbag je yang agak kecewa. Pakai kejap then dah menyalin kulit. Penah tengok ular sawa. Macam tu lah akan terjadi pada handbag anda bila dah lama simpan tanpa di pakai or pakai hari2 pun pun sama juga jadinya.

But no doubt about this brand. Most handbag which any brand pun akan jadi macam tu mungkin faktor leather/fabric yang diguna. Tak percaya check long-life handbag anda sekalian berapa lama dapat bertahan. Tipu kalau u ols kata handbag u ols dapat bertahan more than 5 years dengan condition sama seperti baru di beli. Hehe.. Sebab nyah pun ada handbag yang harga beratusan ringgit you. Tak da la beribuan ringgit. Kecoh la lu minah... Jangan marah!

Ini adalah my 1st spec from polo brand. That's why aku kata aku pun layan polo sebenarnya. And some more is handbag. No pix.



Sebenarnya nak cerita pasal jam tangan ni ha. Polo buat sales last week or perhaps a month. Ntah x check pulak. Beli 2 dengan harga RM100. Wah.. murahnyaaaaaaaaa.... So apa lagi moh la kita p beli sorang dua. Boley karang penuh tangan macam aku buat tu. Ngeh! Hok aku yang kiri dan yang sebelah lagi tu untuk adik kesayangan aku. Kalau u ols nak boley serbu kat Queensbay Mall. See yea. xoxo



Mummy mia

No comments:

Post a Comment