Monday, October 17, 2011

Hi ppl,


Lama x update blog, macam2 benda da berlaku, macam2 perkara da berlalu. Sometimes good sometime bad. yang pasti aku tetap aku. Tapi hari ni adalah hari yang aku nanti2 kan. Setelah sebulan menanti akhirnya I got a good news. Pagi tadi Multitest called then confirm dengan aku that I'll start working anytime I'm free. What a day! The salary can be negotiate but... just enough with the offer from company because I already nego dengan manager masa interview hari tu.



Yang sebetulnya habis training kat PSDC suppose to be aku kena attachment lagi 3 months. I was been offered to join Sony Prai but that time aku sewa di Island so tambah tolak memang x cukup duit if nak ulang alik ke sana. Bridge tol, minyak, sewa rumah, makan lagi. owhhhhh tidak. lagi pun memang x bercadang nak tinggal di prai. So aku hold dulu, last2 dorang diam gitu je. Apa pun x dapat.

I'm so worried about that but what to do. Everyday called admin tanya pasal attachment. Rasanya dorang pun da malas nak angkat phone bila aku call. But I'm not give up. Paling tekanan bila member2 aku semua da dapat attachment. means aku da delay dekat sebulah dok melapuk di rumah makan tido. Shit! Macam aku kata tadi nasib x selalu menyebelahi kita. Tapi kadang2 benda yang x disangka pulak berlaku. Alhamdulillah I strictly got the job not for attachment anymore. Thanks god.

Mummy mia

No comments:

Post a Comment