Wednesday, October 6, 2010

MIA WAS A YEAR OLD IN OCTOBER


hi ppl,


Mia was a year on 6th October 2010. Dah besar panjang pun anak mummy nih. Bersempena dengan itu aku dah awal2 lagi beli present kt Mia. Get it? tengok previous n3 okeyh.






u ols jangan hingat beday korng je ley wrapping2 bagai. cage ni pun aku buat ala2 real beday present okeyh. tengok tu ha ada ribbon lagi.






Inside cage










This one I'm love it much! x payah aku nak susah2 sediakan dua bekas yang berasingan. dah ade 2 terus. 1 bley letak apple dan 1 lagi bley letak Yogurt.






ID Card Mia and mummy pun harus ado.











Mula2 aku letak sleeping bag dia kat muka pintu tu, Mia da rekok2 badan x nak masuk dalam cage baru. Dia intai je pastu tarik kepala balik.







Sekali da dapat masuk zassss terus g makan yogurt kt dalam bekas tuh. melahap betol.






Dah kenyang makan baru nak jalan2 tengok sekitar cage tu ha. abes kayu2 yang aku sebat mak aku punya tuh dia gigit. panas je. elok2 aku decorate ko g gigit lak!









Korng tengok la tuh. baik je dia landing kat dalam tuh. x sia2 aku beli. nak jugak dia duduk dalam tuh. dah tu x reti2 na kuar. sedap sangat agaknya. yang aku x puas ati, a few minute je dia ley dok baik kat situ pastu mulalah nak gigit2. tau la kayu kan. haishh..












Ko nampak x jejaring tuh. Yang itu mamang maaplah ko nak gigit Mia. Silap2 patah gigit taring ko. tapi yang x molek tuh Mia siap kembang kembis badabnya untuk kuar dari situ. makai... I need to do something supaya Mia x lepas kuar dr situ. So sementara tu aku pindahkan Mia ke cage yang lama balik. Hamik ko..




Sekian


Mummy mia


No comments:

Post a Comment